ADOBE SYMPOSIUM 2015

ADOBE SYMPOSIUM 2015

Het EYE filmmuseum in Amsterdam was ‘the place to be’ voor alle marketeers, creatieve​n​ en technologen op woensdag 11 november j.l. Hier vond het jaarlijks Adobe symposium plaats over digitale transformatie in de marketing en design wereld, als onderdeel van een ​e​uropese ​r​oadtrip.

Connecting worlds
Adobe Nederland heeft zich dit jaar onderscheiden van de rest van de landen op maar liefst twee vlakken. Voor het eerst heeft Adobe Digital Marketing haar event verbreed, door samen te werken met Digital Media. Zo speelt Adobe in op het huidige klimaat, waarin de gehele Adobe suite is ingericht met oplossingen voor zowel de marketeers als creatieven en technologen. Daarnaast was het event ook live online te volgen via Symposium TV, om een groter bereik te creëren.

De uitdaging; Megamultitasking
MOVE kreeg de uitdaging om in één event meerdere doelgroepen zowel online als offline te bedienen. Ons team was werkzaam voor de verschillende opdrachtgevers; Adobe EMEA, Digital Marketing, Digital Media, Adobe PR én diverse (media)partners. Dit resulteerde in 6 events op één dag met 5 live stages en 1 online omgeving. In slechts vijf uur opbouwtijd werd er een stage set-up gebouwd in de arena van het E​YE​ om alle bezoekers óók te voorzien van plenaire sessies. Met maanden voorbereiding en een dedicated event team heeft MOVE de veel omvattende vraag van Adobe Nederland omgezet in een waardevol event.

​Reimagine​
Naast het bestaande Europese eventdesign, heeft MOVE samen met de klant extra lokale content gecreëerd om beter in te spelen op de vele doelgroepen. Voor de derde keer werd er gekozen voor het EYE als venue. Echter dit keer was het EYE volledig exclusief in gebruik voor het symposium. Dit gaf ons de gelegenheid om verschillende content tracks aan te bieden en de horizon van het event te verbreden. Letterlijk: door een customised stage set-up waarbij je langs het immens grote led scherm uit keek op het IJ. Dit paste volledig in de lijnen van de bijzondere architectuur van het EYE.

MOVE heeft het online event programma en de content opgezet in nauwe samenwerking met LOE, live online events. Daarnaast was MOVE verantwoordelijk voor het gehele speaker- en sponsormanagement, plenaire content en uiteraard de gehele technische productie.

Voor meer informatie over dit event kunt u contact opnemen met Marjolein van den Berg

Geen Commentaar

Sorry, het reactieformulier is gesloten op dit moment.

×